tisdag 29 maj 2007

tisdag 29:e

Igår var jag till tandläkarn.
Det är ju ingen hit precis,jag skulle laga en tand.
Min tandläkare heter Mola,ett passande namn på en tandläkare!
Hom lyckades bedöva hela min tunga men inte tanden som skulle lagas.
Jag blev dessutom helt yr och konstig,har inte vart med om nåt liknande tidigare.När jag var klar satt bedövningen och en kraftig huvudvärk i resten av dagen.Jag gick och la mig supertidigt och sov typ nio timmar!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
I dag ringde klockan fem.Upp och träna!
Jag gjorde den nya cirkeling serien som vi lärde oss i london,plus mina personliga asanas som jag fått av Fröken Frida(jag måste ju vara lite lydig :))
Sen till jobbet.
Det var sig likt sen sist och dagen flöt på utan nåt större.
Jag fixade en del nya noter som jag tränade lite på när jag kommit hem.
Linssoppa till kvällsmat,och Hous på tv:n.
Nu sova,sova,ska upp fem i morgon också

Inga kommentarer: