måndag 15 juni 2009

15:e juni

Jobbat helg...träningen blir lite halvhjärtad...

Och i dag, första semesterdagen!

Jag gick upp tidigt och åkte in till Lotus för att träna...
innan jag gick in kollade jag mobilen och såg att S inte skulle komma.
Jag var först så jag låste upp, gick in och tände ljus och rökelse och väntade en stund, men ingen mer dök upp...
ja, ja, jag var ju där i alla fall så det var ju bara att träna då.
Jag gjorde ett bra och grundligt pass med balakrama.
Det känns som att det är bra att köra den serien ett tag i början av lovet för att liksom väcka upp kroppen lite nu när jag har lite mer tid fokus på min egna träning.
Och kroppen tycker det är kul!
Inte så mycket övningar efter serien bara Navasana och paschimottanasana.
Det känndes som att jag hade gott om tid så jag satt kvar och gjorde lite zazen efter yogan.
Skönt och länge sen...
Jag ville inte äta frukost ensam så jag åkte hem och kokade gröt och väckte familjen.
Sen har vi bakat bullar och spelat yatzy. Sommarlov!

Inga kommentarer: