onsdag 9 september 2009

9:e september

jag har en shaktimatta...jag köpte den förra hösten tror jag, när spikmattorna började bli poppis.
I början låg jag på den varje dag och var som förälskad.
Sen hörde vi rykten om att det kanske inte var bra att använda den för mycket, att man blev avtrubbad och inte fick samma effekt, typ.
Då tog jag en paus och använde bara mattan när jag kände att jag verkligen behövde den.
Nu är jag sugen på lite spikmatta igen och har tänkt använda den lite mer intensivt en vecka eller så och se hur det funkar.
Jag började i måndags och har väl flyttat runt den på lite olika ställen en timme eller så, varje dag.
Men just nu är den enda effekten att jag har som träningsvärk överallt...men jag kan ju inte säga att det beror på spikmattan, fast det är det enda annorlunda jag har gjort.

I dag var jag till Lotus på lektion igen, Vi fortsätter med höftöppnaren-square-nånting...och det var läxan den här veckan.
Vi åt frukost och tanterna som är med la som vanligt ut sina tarotkort...de är så gulliga.

Jag har hittat ett plommonträd i min trädgård som jag inte visste om ...efternästan nio år i huset!
Jag har kokat plommonmarmelad och plommonsaft.

Inga kommentarer: