fredag 11 januari 2008

11:e Januari

I går var det mina första lektioner för terminen. Vi ska starta en ny sekvens i nästan alla klasser. Trots att jag gått igenom hur jag ska göra flera tusen gånger känndes det ändå lite osäkert när jag åkte ner till dojon. Det är jätte svårt att förutse hur en övning kommer att tas emot och vad som uppfattas som lätt eller svårt, det ser man först när man står där inför klassen. Men det gick ju bra i alla fall...det är lätt att glömma att eleverna är mer pirriga än fröken och de första lektionerna är allt så nytt att man lugnt bara kan leda dem genom passet utan att egentligen prata så mycket detaljer.
I dag var jag tillbaka i dojon direkt på morgonen för att träffa S och vara med på hennes ledda träning. Vi åt frukost igen...lyx med två fr Brogren frukostar på en vecka!

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: