söndag 24 februari 2008

24:Februari

Jag har fått nåra mysko kommentarer som min privata hacker säger är spam...dem har jag raderat...men ni kan ju va lite försiktiga med vad ni kollar på så ni inte får hem nåt virus eller så...om jag inte hinner se vad som kommit in.

Helgkursen var jättebra! En av de bästa jag varit på. Jag tror det dröjer ett tag innan allt som jag fick med mig hem har sjunkit in faktiskt. Det var väldigt mycket information och intensivt med ett långt pass fredag kväll, två(!!) långa pass på Lördag och ett till på Söndag.
Alla som var med fick personliga asanas som de skulle arbeta med och vi fick också titta på när Fr Frida arbetade med var och en enskilt. Mycket lärorikt.
Det är ju också så roligt att träffas så där länge och hinna prata ordentligt med var och en. På Lördagen hade vi "rast" i fyra timmar mitt på dagen och vi åt en lång brunch och tog en lång promenad i den sköna vårsolen. Annars har ju alla brottom hem till sitt och man hinner inte säga så mycket egentligen.
I går sov jag ju hos S och tittade på melodifestival och mumsade godis.( det går åt mycket energi på yogakurser!;))
I kväll är jag tillbaka hemma igen. Lite trött men väldigt, väldigt nöjd!

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: