onsdag 17 september 2008

17:e september

I Fredags tog jag och S bussen till stockholm. Jag ville gå i second-hand affärer och i kristall affärer. S bara hängde på...snäll som hon är.
Ganska fint väder perfekt att gå och strosa i. vi började med frukost och en tur i gamla stan. Efter tips gick vi upp till slussen och den kristall affären som fanns där...och vilken affär! Lådor fulla med stenar, sorterade efter färg och storlek, ett riktigt mecka för en pärl-fantast.
Jag en liten plan med det som jag har handlat och det är lite överraskning så jag berättar när det är färdigt, men jag är mycket nöjd.

Den här veckan har jag tränat Balakrama...
Jag försöker att göra lite och väl, med närvaro, hellre än mycket och utan innerlighet.
Jag har bestämt att prioriteringsordningen ska vara: Zazen
Yoga
Annan aktivitet
Då blir det bäst, åtminstone för mig.
I dag har jag ju varit i stan och tränat och fikat. Mysigt.
Hemläxan den här veckan var: Mayurasana från Padmasana
Uttana Padasana (fisken med utsträckta ben, typ )

Inga kommentarer: