torsdag 18 september 2008

18:e September

I går anmälde jag mig till höstens yogaläger...
Jag har dragit lite på det för jag visste att jag egentligen jobbade den helgen och det kändes som att det skulle bli mycket arbete med att fixa in vikarie och sånt...
Så frågade jag lite löst på jobbet om nån var sugen på att jobba extra och det bara rasslade till så var jag plötsligt ledig tre dagar! Det var nog meningen att jag skulle vara med.

I dag har jag planerat inför kvällens lektioner...treorna vill prata om Uddiyanas, så det ska vi göra och jag ska nog prova att göra marma-massagen med dem. Sen vill jag gärna fortsätta med det som vi gjorde förra terminen : bygga på Mayurasanan och fortsätta med Artikrantan men det är svårt att få tiden att räcka.

Själv kommer jag att sitta i zazen och kanske någon sittande position bara,det räcker i dag.

Vi har besiktat bilen i dag...varje år tar de upp vår dragkrok. En sån där lös. Ingen verkar kunna fixa den så att den duger. Jag blir så trött på dem.

Inga kommentarer: