torsdag 25 december 2008

25: e december

Jag har varit en lite kass bloggare ett tag...men det har varit så mycket jul och dessutom har vår dator varit krasslig och haft virus;)

Jag ska bättra mig jag lovar!

I julklapp fick jag en egen liten laptop!
En Eee Pc. Pärlemor-vit och jättesöt. Och bara bara min. Jag kommer alltså att komma åt min dator när jag vill oberoende av andra.Jätteskönt!

Vi har haft en lugn och skön jul...förra året var vi ju inte hemma och alla tyckte det skulle vara jättemysigt att få fira jul hemma i år. Och vi har knäckt nötter och ätit knäck så det står härliga till och alla har verkligen uppskattat det.

Efter terminslutet vart det några dagar yogaledigt, Det var välbehövligt efter de sista veckorna, med extrapass och allt men nu börjar lusten att självträna komma tillbaka. Jag ska väl försöka cirkulera mellan alla serier och fortsätta med mina bakåtböjar och det känns lugnt och kul. Vi som tränar mycket skulle försöka ses på lovet och träna och fika lite.

Svärmor är fortfarande kvar hemma hos oss. Hon åker hem i morgon.

I dag ska jag göra ett litet pass med marmamassage och nåt sittande sen i morgon när hon åker hem blir nog allt mer som vanligt.

1 kommentar:

S sa...

Vilken jättefin julklapp till en bloggare :-)