fredag 5 december 2008

5:e December

Nu känns det som att det är vinter och att det snart är jul...
Jag tycker egentligen mer om advent och tiden före än själva julen.
Jag har varit extra mycket nere på Lotus nu...jag har själv lektioner att ta igen, F har varit sjuk och vi ska ha möte i helgen.

På jobbet har det också varit personal sjuka och jag blev utbeordrad ett extra pass.
Jag var ledig i Tisdags men då var det också studiedag...alltså inte så värst ledigt men ganska mysigt. Vi bakade MASSOR med pepparkakor.
I dag var jag ledig igen och ingen hemma. Jag fick sova tills jag vaknade av mig själv...gissa när jag gick upp?
11.30! Jag tror aldrig jag sovit så länge förut.

Jag ska göra cirkeling idag och mina bakåt böjar. Jag har tränat ganska flitigt ett par veckor nu men det känns som att det var länge sen jag gjorde en självträning i lugn och ro. Ni vet när man inte ska iväg nånstans efteråt och måste vara klar en viss tid. Eller att man gjort så mycket under dagen innan att man inte har nån ork kvar när den egna träningen kommer.

I dag har jag ork och tid. Skönt.

Inga kommentarer: