söndag 7 december 2008

7:e December

Klev in på Lotus 08.30. Ingen var där...
Tände ljus på altaret och i lyktan som står utanför, skrotade runt ett tag innan jag
rullade ut en matta och började självträna. Jag trodde ingen skulle komma och självträna mer än jag, men efter en stund klev S in och efter ytterligare en liten stund kom A-F.
Jag gjorde Moving och asanas som egentligen hör till cirkeling och lite bakåt. Ett bra träningspass. Jag hade bra ork och gjorde bra Uddiyanas och bra Nauli. Och en bra Mayurasana, kan ha varit det som drog i gång en något tidig mens...

Sen var det möte.
Massor med frågor om vad vi ska göra i Fr Fs klasser till våren.
Jag tror att det kommer att gå jättebra men alla tycker nog att det är lite pirrigt, trots allt...
Hon är ganska trött och har ju varit sjuk så jag tror att vi kommer att få rycka in här på sluttampen och ta de sista passen, men hon sa själv att hon hoppades att hon kunde jobba veckan som kommer och göra ett bra avslut...av oss fick hon en liten blomma och en liten present och vi fick nyaste chaya-dvdn som julklapp!
Jag hoppas kunna kolla lite på den i kväll, men det kanske ingen annan vill...vi får se.

Inga kommentarer: