måndag 29 december 2008

29: december

Det är inte så lätt som man tror att göra som man vill...jag har typ inte tränat alls fast jag var riktigt sugen. Först så åkte ju inte svärmor alls så tidigt som jag trodde. Nästa dag jobbade jag delad tur och hade tänkt träna på timmarna som jag var ledig. Då ringer min bror, som bor i Stockholm, och vill komma och hälsa på...jättekul men jag kunde ju inte träna. I går jobbade jag också kväll och på förmiddagen hade jag lovat att hjälpa M, med håret så klart.
I dag har jag faktiskt varit till stan och tränat och ätit frukost och träffat yogisarna och fått prata lite yoga.
Gjorde lite ärenden på stan och efter det hoppade jag upp till S och tillsammans lyckades vi beställa våra flygbiljetter till Paris. Det är skönt att vi har bestämt att vi ska åka och vilken kurs vi ska vara med på.
Sander-kurs är det men vi har inte fått veta vilken sekvens vi ska träna.

Inga kommentarer: