måndag 5 januari 2009

5:e Januari

Jag gillar nytt.
Jag gillar att börja en ny fas, en ny period av något.
Nu är perfekt när hela året är nytt.
Men delar man in allt i mindre bitar kan man ju säga att det startar en ny period hela tiden.
En ny månad en ny vecka en ny sekund.
Hela tiden startar vi ju nytt om man vill tänka så...

Jag har jobbat mellan 07.00-16.00.
Jag var faktiskt ute på min lunch så jag har sett sol i dag fast jag jobbat.
Åkte direkt in till nästa stad, ner till Lotus för att självträna med yogatjejerna.Lite flamsiga var allihop idag åtminstone till en början, men tillslut blev det ett riktigt seriöst pass. Jag gjorde Mowing med alla asanas och Uddiyanas och Nauli.
Vi hade tänkt ta en fika också men missat att det är helg så vi satt kvar en stund på Lotus och pratade. Hem för att pussa på och prata med familjen.

V kräktes en stor hink precis så han får ingen mer puss...hoppas inte jag har fått nån bacill. Tror ni man får vara hemma 48 timmar efter att ens barn har kräkts eller gäller det bara en själv? Bacill som bacill egentligen, eller hur?

Inga kommentarer: