fredag 15 maj 2009

15:e Maj

Jag har jobbat några dagar och vet inte om jag håller på att bli lite förkyld men jag har tagit det lugnt.
Tränat lite serier men inte svettigt och ansträngt.
Och lektionerna, det går ju bra, det är bara min nybörjargrupp som jag behöver träna tillsammans med, de andra pratar jag ju igenom...

I dag var jag i stan och tränade och fikade med A och S. Kul!

A berättade att hon hade gått igenom vilka övningar det fanns i Moving för att eleverna lättare skulle komma ihåg...
Vilken övning kommer sen då? frågade hon...
-det är ju gränden, sa en elev.
-Gränden? Vilken menar du så? sa A
-Ja den när man sträcker armarna uppåt och böjer sig åt sidan, sa eleven.
-Vem har sagt att den heter så?, frågade A.
-Det har H, hon har sagt att man ska göra som om man stod i en smal gränd och inte fick nudda husväggarna!
-Och sen kommer guldfiskskålarna!

Där gav väl typ A upp och insåg att hon fick stå för misstaget att låta mig vikariera i hennes grupp...-ja hon hade oss bara en gång men har redan förstört oss;) sa eleverna.
I kväll kommer D hem och familjen är hel.
Vi ska bak pizza och kolla "Svart katt, vit katt"

Inga kommentarer: