tisdag 4 mars 2008

4:e mars

Sol och jätte jätte fint ute. Efter att ha skjutsat till plugget gick jag en lång promenad...sol och vår, såå härligt!
Cirkeling med virastana, Artikrantan, Mayurasana, purrvotanasana, paschimottanasana, urdhua pashimottanasana, halasana, sarvangasana och fisken...nu kom jag på att jag glömde hanoman och min alldeles särskilt egna och viktiga Uttana Padasana Nio. Det är mystiskt det där...att man så lätt glömmer det som man borde träna på, som man tänkt träna på, det är bara borta. Som att kroppen bara tok-vill-inte göra det där och bara förtränger bort. Jag vet inte vad som gömmer sig i just de här övningarna för mig, jag vet bara att jag glömmer dem HELA tiden och det står väl för nåt antar jag...jag ska göra ett nytt försök vid nästa träning.

Inga kommentarer: