söndag 15 mars 2009

15:e mars

Jobbat hela torsdagen. Inga super lektioner på kvällen, bara rutin...

Var uppe tidigt och tränade på fredagen och fortsatte med mina bakåtböjar.

Efter jobbet åkte jag in till stan. Jag och S hade lovat C att hjälpa till med reklamlappar till en danshelg som är i valborg.
C bjöd på mat och det var ganska trevligt. Jag fick med lite rolig film hem som vi har kollat på i helgen. Inget djupt bara lättsamt trams men det är ganska skönt ibland.

I morse tränade jag med S och A-F. Och åt frukost. Mycket intressanta frågor kommer upp och det ska bli kul när fr Frida börjar med sina helgkurser så vi kan diskutera vidare.

I natt kommer L hem från Israel. Han kommer typ 03.00 och jag jobbar och yogar i morgon så vi ses egentligen inte förrän i morgon kväll.
Det är skönt att få hem honom. Lite oroliga har vi varit efter allt som har hänt där nere...men jag tror att det har varit lugnt.

Inga kommentarer: