onsdag 18 mars 2009

18:e mars

Vi tränade nere på Lotus 06.30, jag, A-s-E och S.
Vi pratade vidare om Artikrantan och A-s-E fick lite hjälp att dra sig runt i den i dag...vi har sagt det, att vi kan hjälpas åt lite med att korrigera varandra och hjälpa till lite.
Det känns extra viktigt och bra den här terminen som vi tränar så mycket själva.
Jag fick lite hjälp i mina bakåtböjar förra gången och fast att jag alltid blir lite sur när jag får hjälp så VILL jag ju ha den och tycker att det är jättebra. Det är bara nån konstig barnslighets grej som kommer ut precis just då som gör det där tjurskalliga...
Efter frukosten åkte jag till biblioteket och lånade en hög med böcker om Paris ( stränga order från S, jag tror att hon tycker att jag håller en lite för lam profil ifråga om den här Paris resan;) men jag är liksom så nöjd med att bara vara där, jag har inte så stora och många önskningar om vad vi ska hitta på, men jag ska försöka hitta på nåt jag vill se och göra...jag kom ju med två filmställen som vi ska kolla upp: pont neuf och mont martre...

3 kommentarer:

Annelie sa...

Ni bara måste kolla in Notre Dam och Sacre Ceur (stavas förmodligen inte så)...helt förunderliga vackra historiska byggnader med många minnen (ståpäls garanteras)...

Ullis sa...

Eiffeltornet är svindyrt men ska visst ha en fantastisk utsikt;) Hoppas ni får det trevligt! Kram U

Helen sa...

Sacre coeur står på min lista eftersom det ligger på mont martre...Notre Dam ligger ju bra till och Eifeltornet med så dem kommer vi väl att beundra från utsidan i alla fall.