söndag 1 mars 2009

1:a mars

När vi kommit hem till S efter föreställningen var jag så trött...ville bara att M skulle ringa så att vi fick åka hem. Klockan blev ganska mycket och tillslut sa jag att jag går ut och möter tjejerna...när jag kom ut började jag frysa och må illa och kände mig jättekonstig Det dröjde sååå länge innan de kom ut från konserten. Tillslut ringde mobilen och jag fick veta att jag skulle hämta upp dem utanför spelstället. Det var bara M, hennes kompis skulle sova kvar i stan. Och det var lite tur, för efter att bara kört en liten bit fick jag stanna och gå ut och kräkas:P. Klarade resten av bilturen men fortsatte kräkas resten av natten. Lördagen var något bättre men jag sov i stort sett hela dagen omväxlandes i soffan och i min säng. I dag är jag matt men frisk. Har ätit lite ris och det gick bra.

Inga kommentarer: