tisdag 17 mars 2009

17:e mars

Jag bytte till en ny asanas serie i Måndagsgruppen, ja ny och ny, det är egentligen de asnas som hör till cirkeling och Måndagsgruppen gör Moving...men det är skönt att jobba med lite nytt och de andra instruktörerna har gjort så här och då är det ju bra att följas åt.

När jag kom hem gjorde vi en mysig middag och L fick berätta allt kul som hänt i Israel.

Vi var uppe rätt sent så i dag när jag skulle ut och springa med H-H var det lite segt, men nu är det ju nästan vår och solen lyste med friska tag och då blir man ju pigg igen på en sekund.

Jag gjorde ett lååångt sittande pass med mina bakåtböjar på slutet.

S sa sist vi fikade att "jag tycker det är lite konstigt egentligen, att du inte klarar Artikrantan..." Det var alltså snällt menat, att jag borde ha det som behövs men att det liksom är nåt som inte stämmer.
Åhh om jag kunde komma på vad det är!
Jag har tänkt precis samma tanke tusen gånger.
A-F gav lite tips om hur man flyttar vikten i fötterna och jag gjorde några tappra försök i dag men det vart ingen större skillnad.

3 kommentarer:

S sa...

Jag tycker dina stående o liggande bakåtvarianter ser jättefina ut.Dessutom är du så otroligt uthållig med allt bakåtböjfokus :-))

Helen sa...

Tack snälla S! Och du är väldigt bra på att ge alla runtomkring dig en massa possitiv feadback.

Annelie sa...

Det ger sig såsmåningom, tålamod vännen.... för övrigt tycker jag att din yoga har nått till en annan nivå och det är så kul att se...
Kram
A