onsdag 13 juni 2007

13:e juni


Balakrama och Atikrama vart det i morse med. Jag har lagt till Urdhua Dhanurasana- en vanlig brygga alltså. Plus Fröken Fridas vanliga lilla prelud med sidoböj och stående bakåtböjar.
Det känns som att det är bra med en brygga, som att man liksom talar om för kroppen att den kan det här redan, och att sen fortsätta med Atikraman är liksom lätt som en plätt.
Jag har lite ont i axeln i dag, jag kan ju få det om jag glömmer bort att det är benen som ska arbeta och inte axlar och armar. Jag ska ta det lite lugnt med den ett tag och hoppas att det går över. Den fick lite ormsalva i morse och det tyckte den om.
Jag fick mens på morgonen, efter passet, så det passar ju bra med
några lugna dagar

2 kommentarer:

Marianne sa...

Hej där!

Va lustigt!!! Min lärare i yoga har skett mig ungefär samma "hemläxa" över sommaren...vilket sammanträffande

Kul med en blogg om yoga ;)

Helen sa...

Nu blir ju jag lite nyfiken och måste få veta om det var bakåtböjen eller Atikraman du fått i hem läxa.