tisdag 5 juni 2007

5:e jun

Vi är numera handledare,i trafikvett,tror jag.Jag har ju själv varit med i "barnenes trafikklubb"så det ska nog gå bra...Man känner att ens barn är ganska stora när det är dags att köra bil och börja gymnasiet.Läskigt och kul på samma gång.
Om sisådär två veckor ska alla papper och sånt vara färdigt och vi kan ut och köra på riktigt.
Vi fick göra ett test,jag fick fylla i hur jag tycker att jag kör bil och D fick fylla i hur han tycker att jag kör.Intressant jämförelse:)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ingen yoga i dag.Det är för mkt annat.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
5:e jun
I dag har jag varit i Örebro och träffat S och A-H.Vi var nere på Lotus och tränade.
Jag körde op 2 med Fröken Frida asana,dvs bakåtböjar och padangustasana,Min mayurasana blir bättre och bättre.Jag var kvar utsträckt i typ tre korta andetag sist!
Efter träningen bjöd A på frukost hemma hos sig ock kissen.Mycket trevligt och gott!

1 kommentar:

S sa...

Tack,för ett gott skratt och för adressen till bloggen.