torsdag 21 juni 2007

21:juni

Igår var jag till stan.
Jag var på Lotus och tränade med A-F och U.
Det är så bra att träffa andra att träna med.Man får så mkt energi och passet blir så bra.
Jag tycker det blir bra bara jag är i lokalen, helt annat fokus och mer energi.
Alla gjorde nya cirkeling och efteråt gick vi igenom det som var lite oklart.
Jag har flyttat en övning utan att tänka på det och helt tagit bort en annan. Mystiskt vad hjärnan ställer till med. Det är säkert nåt jag borde lyssna på.
Efter träningen gick vi och fikade, mysigt.
A-F hade med en kasse med kläder till mig som hon skulle kasta.(jag har förbjudit henne och sagt att jag vill ha dem.) Och, som jag trodde, jag hittade en kjol, en top och en tröja som jag tyckte var fina.
I morgon åker vi till svärmor och firar midsommar.
Jag lägger min lediga dag där eftersom det brukar va svårt och träna hos henne.
I dag har jag bara gjort lite sittande i ett lugnt pass.

Inga kommentarer: