lördag 27 oktober 2007

27:e oktober

Efter frukosten åkte jag , M och j in till stan. M skulle pierca läppen , J skulle fixa tränings skor och jag skulle träffa U och A-F och prata yoga. Vi började i piercing studion. M var riktigt nervös men han som jobbade där var jätte bra. En sån där lugn som skulle ha kunnat jobba på typ fritidsgård eller nåt. Han var bra på att se vad som passade och var estetiskt snyggt och hade tidigare jobbat som sjuksköterska så jag kände mig oxå ganska lugn. Det blev jätte fint! Sen rent yogiskt kan man väl ha synpunkter på att det läcker energi och så vidare men...jag kan inte säga så mycket.
Hos A-F var det babbligt värre, men lite fick vi faktiskt gjort och när jag åkte därifrån hade nog ett par frågetecken rätats ut. Hittade J på stan och han hade fixat sina skor, flyt.
Hemma körde jag igenom den nya cirkeling och ett varv i Artikrantan. Det var ju inte direkt träning hos A-F utan mest prat.
Äta ,titta på TV och sova.

Inga kommentarer: