torsdag 4 oktober 2007

4:e oktober

Det är en kille från reebook som har sitt lager på Lotus.
Han har också börjat träna i U;s nybörjar grupp.
När jag var vikarie förra veckan hade jag alltså honom som elev...
-om jag inte får ett bra pris på de här byxorna kommer du att få stå VÄLDIGT länge i Aschvinistana, sa jag.
Halva priset? sa han.
Jag tror han förstod att det var på skoj, men man vet ju inte.
Jag har inte tränat själv idag , men jag har varit i dojon och lett mina lektioner. Ja, fortsättarna jobbade ganska mycket själva i dag. Duktiga! Jag ledde dem genom uppvärmningen, pratade dem genom serien och visade asanasen. Det var nytt för dem men jag tror de tyckte det var kul.
Nybörjarna gick igenom samakonasana och hanomanasana. Tufft och otäckt, tyckte dom...

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: