onsdag 14 maj 2008

14:e Maj

Ingen yoga på tre dagar...jag har mediterat (mest av plikt , kan inte låta bli eftersom vi åker på fredag...)
Det är så mycket annat som händer så fort det blir maj. På jobbet ordnar de aktiviteter och i skolan och på yogan. Det är som att allt måste ske precis just i maj. Istället för avslut kunde man väl ha lite uppstartaktiviteter så att man sprider ut det hela lite.
I dag har jag i allafall varit till Lotus. Vi gjorde cirkeling och la lite fokus på vridningarna och halasana, sarvangasana och sirsasana. Jag är snorig, så jag tog det lite lugnt och försökte att inte svettas.Jag har laddat upp med can jang och Blutsaft(Blutsaft hjälper ju kanske inte mot förkylning, men det känns lite nyttigt.)
Vi åt frukost på fr Brogrens och fortsatte diskutera "kärleksknutar". Nu är sjalen nästan klar!
I kväll är det vårruset. Jag och M ska springa tillsammans med dem på mitt jobb.
Jag ska sova lite middag nu så att jag är pigg.

Inga kommentarer: