tisdag 6 maj 2008

6:e Maj

Allt som jag ska göra i sommar infaller på en helg när jag jobbar...jag vill inte ta för mycket av semestern till sånt som bara jag ska göra och håller alltså på och byter och trixar och försöker jobba in det som jag vill vara ledig i stället. I helgen har jag jobbat, typ hela tiden...utom mellan 12 och 15 på söndagen, då var jag på lärarmöte på Lotus. Vi tränade lite och pratade om våra grupper och sen tittade vi på marmas i ansiktet. Jättekul! Jag har gett typ alla mina arbetskamrater marma massage nu efter det och de är sååå jordade och lugna. Jag ska prova hemma också när det är nån som har svårt att sova eller så. Ja det känns kul att kunna, jag ska försöka träna mycket, på alla jag möter.
I går var jag på lektion. Moving och Balakrama på en gång. Fikade med A.
I morse kom min pappa hit och vi har klippt alla äppelträd! Fem timmar tog det. Nu ska vi bara köra iväg alla grenar. Jag tränar i kväll när V och A är på scouterna.
Jag vill göra asanas och det som jag har fått som "mina" övningar. Jag har lätt för att bara stå och göra serier, och inte ha ork över till mer efteråt. Jag ska försöka vända på det och använda serierna som typ uppvärmning, men det är svårt, att inte bara göra som man alltid gör...

Inga kommentarer: