fredag 17 augusti 2007

17 :e augusti

Jag ljuger aldrig på min blogg. Allt jag berättar om har hänt och alla har sagt det som jag säger att de har sagt. Naturligtvis vinklar jag det på mitt sätt, och hur jag har uppfattat det, men jag hittar inte på.
Att skriva ut någons namn är kanske inte bra, även om det är en offentlig person, så det har jag tagit bort...om man har åsikter om det jag skriver kan man ju lämna en kommentar. Även om man är arg. Vill man inte visa vad man tycker offentligt kan man alltid maila till min privata mail, eller ringa.
(nyfiken? 31 maj,7 jun, och 19 juni)
---------------------------------------------------------------------------------
Jag tränade moving i morse med. Bakåtböjar, mayurasana och lite varianter på paschimottanasana. Det känns bra att ha tränat alla dagar som jag jobbat, det är så lätt att bli slarvig då.
I kväll ska jag lägga mig i badet och efter det har vi hyrt film. En stor påse smågodis har jag oxå!
Ni får en fin låt av mig eftersom det är fredag!



Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: