söndag 26 augusti 2007

26:augusti

Chyavan prash,ingefära, the som man bajsar av och Light on yoga boken. Det är ungefär det man behöver packa ner när man ska på läger, eller hur:)
En stor hög träningskläder behövs väl också, vi ska ju träna två pass om dan.
Jag tror allt är fixat nu, tvättkorgen är tom, på fritids vet de att pappa är ensam hemma, blommorna är vattnade, A har lovar att sköta om änglatrumpeten, M har lovat att pyssla om fiskarna. Vi har bestämmt att vi ska ringa typ varje dag(fast förra året, när jag ringde hem och hade hemlängtan, då var det ingen som ville prata med mig för att det var Lost på tv...då blir man sur för att det liksom går FÖR bra.)Lite pyssel är det när mammor åker bort.
På lördag kommer jag hem igen. Då ska jag berätta allt!

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Nina sa...

Jag vill också åka på yogaläger, retreat eller vad som helst... Hoppas du får det riktigt, riktigt bra!

Helen sa...

Tack!
Det är verkligen helt fantastiskt att kunna åka iväg och BARA yoga och må bra:)