onsdag 1 augusti 2007


I går var vi på utflykt till Tivedens nationalpark. Jag S, A-E och A-L.
Vi skulle ses utanför Lotus. Jag åkte dit 11/2 timme före och tränade innan.
Moving och lite asanas. Det blir alltid en bra och seriösare träning när man går ned till dojon.
Vi var väl framme vid tiveden vid 10.00 och började gå typ 10.30.Det är fantastiskt vad fint det är där. Trollskog hela tiden.
Vi stannade vid vitsand och badade och åt matsäck. Det var 16 grader i vattnet!
Sen ville vi vidare till vitsandsgrottorna, A-L väntade på sranden för hon var lite trött medans vi andra knatade iväg. Och så gick vi fel...Nästan två timmar senare var vi tillbaka till stranden och då hade vi lyckats hitta grottorna, men vilken omväg. När vi var tillbaka till bilen och skulle åka hem var klockan 17.30.
Oj vad trötta vi var allihop. Värst i benen. Jag bytte om direkt och gick och la mig när jag kom hem och somnade typ 20.30. Jag var fortfarande trött när jag vaknade vid 06.00 men gick lydigt upp och åkte till jobbet. I kväll har jag legat lite i supta virasana i min säng!! Det är också yoga , att lyssna på sin kropp. Den är ganska så mör i dag också...


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: