fredag 24 augusti 2007

24:e augusti

Tränat med S i dag. Nere på Lotus. Det är så bra att träna där. Och att ha hela dojon för sig själva! Jag vill så gärna göra min egen dojo hemma, jag vet precis hur jag vill ha den. Jag kommer nog att ta av mina yogapengar till det i alla fall.
Jag tränade den nya cirkeling och det känns jättebra. Sen var det god frukost på fr Brogrens. A E kom dit och bara fikade, kul att se henne, vi ska åka tillsammans till lägret. Träffade C på stan och hon hade hört att det var den nya serien vi skulle köra på lägret, minsann...
Jag börjar känna lite ågren för alla man träffar där. Det är inte alltid lätt att va både elev och lärare. Kan en som undervisar tex fråga vad som helst? Jag ska försöka att inte tänka så mycket på det, det blir som det blir. Varsågoda en ny låt!



Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: