fredag 16 november 2007

16:e november

Mens igår, så jag tränade inte själv, jag bara gick igenom vad jag skulle prata om på kvällen. Jag hade bestämmt mig för att flytta om lite i terminsplaneringen så att jag inte skulle ha så tuffa saker för mig när jag skulle vikariera för fr Frida, och då kom det tuffa den här veckan istället, men det är också en utmaning att få eleverna att göra ett tufft pass utan att det sliter på en själv!
I fortsättningsgruppen går det ganska bra. De är duktiga på att jobba självständigt och kan följa bara min röst, medans nybörjarna behöver en kropp att titta på...och det är inte alltid det hjälper heller. Det är riktigt svårt att få dem att förstå Mangalan, den behöver göras många, många gånger innan man har koll på vad som händer. S var och tittade på i nybörjargruppen och hon log från sitt hörn när jag började tala om tåg rälls och linbanor. jag lägger ner...jag ska bli en helt konkret och minimalistisk yoga fröken, om det går...I dag åkte jag in till stan och var med på S träning. Lugnt och bra.
Sen åt vi frukost.
Gjorde lite fix på stan bla har jag handlat vaccin mot magsjuka för nästan 2000kr!
Det är ju inte klokt att det ska kosta så mycket och så är man inte helt säker ändå...men jag törs inte låta bli heller. När vi var i Thailand blev ju några av oss sjuka och det är inte kul.
Jag ska sova tidigt så att jag är pigg imorgon.

Inga kommentarer: