torsdag 1 november 2007

1:a november

I Måndags var jag och M i stockholm. Vi åkte buss tidigt och var väl framme typ 10. Med oss var min kompis S och hennes dotter E som är två år äldre än M. Jag hade kollat lite bra affärer som jag ville titta på, mest punk och skor...Sko Uno och Blue Fox var kul!
Jag hittade ett par kängor typ dr Martins som jag köpte, förhoppningsvis håller de resten av mitt liv...M hittade en varm cool tröja och en "varm" cool jacka. Det är inte alltid det går att kombinera...nåja, hennes gamla vinterjacka finns ju i källaren.
Gjorde en cirkeling i Tisdags med Artikranta, så klart.
Onsdag var jag på lektion. Kul, vi gjorde en massa vridningar.
Nu börjar jag få tillbaka den där kännslan av att inte hinna med allt jag vill igen. Vi har gjort så mycket bra saker den här terminen och jag vill göra ALLA mina hemläxor VARJE dag, och det går ju inte...
Fr Frida brukar säga att man kan korta ned och göra typ en vridning och en bakåtböj och en framåtböj osv så får man ett komplett pass. Men det ger ju så mycket mer att sitta tio andetag i fyra olika vridningar än att bara göra en...
I dag gjorde jag ingen uppvärmning, bara ett andetag i varje rörelse i serien(cirkeling) och alla hemläxor, så det går ju om man vill.
Snart ska jag till Lotus och ha lektion. Vi ska prata energier...

Inga kommentarer: