onsdag 28 november 2007

28:e November

Upp kl 05.00 för att åka till yogan. 3,5 mil dit och 3,5 mil tillbaka.
Vet ni hur många som var där?...
Två personer förutom jag själv!
Är det vettigt att lägga så mycket energi på det passet när ingen kommer?
Det var fyra stycken som kom till de två pass som varit innan. Det är för att klassen vet att de har vikarier i tre veckor som de struntar i att gå dit. (tror de kanske att fr Frida inte får veta nåt? och passar på att lata sig i tre veckor? ;) )
Tänk om de passade på i stället att höra en annan människas röst och få se yogan genom den personen, är inte det också lärorikt och nyttigt?
Jag ska säga till Fr Frida att jag tycker att det ska vara självträning när hon är borta istället. Jag kan åka dit och öppna , kanske leda en uppvärmning eller nåt, men inte en riktig lektion för två elever.
Jag räknar det jag gjorde i morse som min träning i dag. Det blev ungefär som jag tänkt men det känns ju lite energifattigt med så få i salen... Jag ska sätta mig och göra lite zazen också.

Jag köpte en påse läkerol, varje liten tablett var inlindad i lite staniol!
Det känns som vi är tillbaka på ruta ett i vårt miljötänkande!

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: