torsdag 16 april 2009

16:e April

Måndag och tisdag tränade jag på jobbet på min lunch...det finns en hall där man kan styrketräna på jobbet och innanför den är det ett rum med lite pilatesbollar och yoga mattor i.
Där ska man nog kunna träna lite lugnt tänkte jag.
På Måndagen var jag först helt ensam men efter en liten stund kom det in en kille som skulle styrketräna och smackade i en cd med...tekno:(.
Det passar inte så bra att yoga till om ni inte visste det.
Nästa dag tog jag med mina öronproppar, nej det var ett skämt...men nästa dag var det också tomt, först.
sen kom det in en tjej som smällde på alla lysrör i taket, fast hon inte skulle vara där inne utan i andra rummet, och sen sprang hon fram och tillbaka och drack vatten hela tiden.
Man ska ju kunna fokusera var som hellst men jag har inte kommit så långt i min utveckling än...så jag blev lite störd.
Men det är praktiskt att kunna utnyttja sin lunchtid och att det finns en lokal, men jag skulle vilja att den lilla lokalen, den med bollarna, kunde få vara för oss som vill ta det lite lugnt och den andra för de som vill träna bullrigt och med musik och ljus.
Det kanske går att få dem att förstå om jag är där ofta så att de vänjer sig vid att nån yogar där.
I går tränade jag på Lotus med S och A-f.
Kul och massa babbel.
Frukost på Brogrens.

Inga kommentarer: