tisdag 28 april 2009

28;e April

I går var fr Frida med på min lektion...lite nervöst och pirrigt.
Jag visste att hon skulle komma och vara med någon gång men inte vilken lektion.
Hon ska försöka gå på allas pass en gång den här terminen.
Mest för att få en känsla av hur det är att träna i gruppen och få en liten glimt av vad vi gör.
Jag valde att inte gå igenom nåt speciellt utan bara ha ett flöde rakt igenom.
Lite fel sa jag och glömde bort Hanoman, som vanligt, men på det hela taget var det väl ett ok pass.
Och ungefär som jag är: bra ibland och lite fel ibland.

I dag har jag jobbat kväll.
Jag tränade ett flytigt pass med Moving i morse
och har sen planterat om pelargoner och grävt ner min nya rabarb, och vattnat den.

1 kommentar:

annika sa...

Skönt att få feedback! Låter som en bra rutin - att hon går på era lektioner och ni får veta vad som är bra och vad som kan förbättras! Ofta glöms feedbacken bort, men jag ser det som ett otroligt viktigt moment för att växa i det man gör. Vad det än handlar om! Inte så konstigt om du glömde hanumananasa, du var ju lite nervös :)