onsdag 29 april 2009

29:e April

Träffade A-f och s på Lotus i morse och tränade...jag gjorde långa, långa uppvärmningen och Mowing.
Nu har jag kommit till 14 andetag i tittibasana!... och, nu är det lite övermäktigt att klara lika många andetag i BÅDE Chakri mandala och Tittibasana;)
Jag har fått ge mig.
Tränade lite på Frida-läxan och det går bättre och bättre, som allt som man ger en chans.
Efter träningen var det den obligatoriska frukosten, utan hallontryffel, den här veckan blev det gröt och kaksmulor!

När jag kom hem åkte L och jag till tippen.
Det är lite kul tycker jag.
Man får sortera saker och kasta bort saker.
Man kan kasta saker så att det flyger iväg och krasar och brakar.
Det är många saker som är roliga där.
I dag luktade det dessutom inte så mycket soptipp där som det brukar så det var ju också bra.

Jag åkte direkt till jobbet på avdelningsmöte och L åkte bussen hem.
Efter mötet jobbade jag och nu är jag hemma och hjälper dottern att bleka håret.
Från svart till ljusbrunt, inte helt enkelt och jag tror alltid att håret ska lossna och ligga på huvudkudden när hon vaknar...läskigt.
Ja, jag vet, jag har försökt att prata om att det inte är bra att färga och bleka håret och att man ska vara nöjd med sig själv och hur man ser ut.
Men, att prata med en fjortonåring är som att prata med en fjortonåring.

Inga kommentarer: