fredag 27 juli 2007

27:e juli

Allting går i cirklar.Universum rör sig och vi snurrar med.
När man är låg och seg vill man bara göra mer saker som inte är bra. Är sugen på godis och skräpmat, vill inte träna osv.Precis tvärt om när man gör något kul och mår bra. Jag har ju tyckt det är tråkigt och jobbigt att träna ett tag nu.
I dag var jag till stan och yogade på Lotus med S. Då blir allt kul igen!
När jag kom hem bara fortsätter den bra energin och jag har lust att gå ut, är sugen på mat som är nyttig osv.
Det vore så mycket lättare om man kunde bestämma typ: jag borde träna ordentligt idag , jag är ju så stel. eller: om jag hoppar över det där godiset blir nog träningen bättre och jag piggare. Men det är som att lika söker lika. Är man pigg gör man rätt och är man trött förvärrar man bara...
Vi hade hur som hellst en väldigt bra träning i dag , båda två tror jag.
Jag gjorde Balakrama och asanasen till den. Efteråt gick vi upp på stan och åt frukost. I dag kommer L hem. Jag jobbar i morgon så jag ska försöka lägga mig tidigt.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: