lördag 21 juli 2007

I går var S och S hemma hos oss.Vi åt tacos och tittade på film. M hade sin kompis hemma oxå så vi var nio personer som samsades i köket och framför tv-n!
S hade poppat en hel ica kasse med pop-corn till oss som vi mumsade i oss till filmen (happy feet).
Jag gjorde mina naulis före frukost och fortsatte med op.2 i går med. Just nu tycker jag den serien känns lättast att hitta flödet i och är bäst att ta till när motivationen är låg.
Jag kom på en grej,förresten:Fröken Frida brukar ofta säga att när man står upp är det ganska lätt att ha flödet i kroppen men, så fort man sätter sig blir det svårare och försvinner.Jag kan hålla med om det men, när man gör bodaka muddran då har man ju flödet på topp liksom, det kan man ju dra nytta av och tex göra den innan man gör nån trög annan sittande grej...

Inga kommentarer: