torsdag 5 juli 2007

Om man hela tiden har solglasögon på sig, då kommer det ju mindre ljus in i ögat. Producerar kroppen mindre melatonin då och kan man då på sikt få en depression av att ha solglasögon för mycket?
------------------------------------------------------------------------------
Jag har varit hemma hos A-F och gett henne en Abyanga massage.(jag kan ju inte Abyanga egentligen men jag har fått en själv och det var väldigt likt Taktil massage, som jag kan, så jag hittade på lite...)
Hon bjöd på god hemlagad soppa.
Efter en snabb tur till bibblan och lite på stan är jag hemma igen. Jag har inte tränat än men lurar på att göra det trots att jag är lite trött. Jag vill ha min lediga dag i morgon och då gäller det att va lite taktisk. Vi ska hyra film och köpa hämt falaffel. Lite sunkkväll alltså...

Inga kommentarer: