måndag 30 juli 2007

30: juli



Kolla vilken fin änglatrumpet, med knoppar och allt.
Den har jag fått av min gulliga pappa!
Jag var där igår och hämtade den. Det blev en yoga ledig dag i går.
I morse gjorde jag ett mysigt pass med Moving.(chaya Yodda Sancalanam)
Det är länge sen jag tränade den serien och det var riktigt kul. Det är en riktig "sträcka ut sig serie" och det kan nog vara bra för mig just nu. Kollade igenom anteckningarna igen vilka asanas som hörde till moving, det var:
sidoböjar
bakåt böjar
Sqvot
Utthita Hasta padangustasana (när man står och håller i tån och sträcker ut armen)
Gomukasana
Matsyendrasana
Mayurasana
Paschimottanasana
Purrvotanasana
Bensträckarna
Viparita kareni muddra
Sarvangasana
Halasana
Fisken
Urdhua paschimottanasana
Jag gjorde inte alla de här i morse men några stycken. Kul och bra känndes det alla fall. Jag fortsätter nog med Moving i morgon också.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: