tisdag 11 september 2007

11:e september

I går gjorde jag min zazen på morgonen, jobbade och åkte direkt till Lotus. Den här lektionen fick jag massor med korrigeringar typ 5-6 gånger. Det var nog "min" gång.Fr frida säger ju att hon gör så, att alla får lika mycket under terminen men att hon fördelar det över lektionerna. På lägret var hon väldigt restrektiv med att korrigera. Jag försökte tänka att det var en plan med att låta oss arbeta själva, men när det går trögt är det ju faktiskt bra med en liten puff...
Idag har jag:
gjort frukost till skolbarnen
skjutsat till skolan
yogat
zazen
promenad
hämtat skolbarn
handlat
bakat, fyra limpor och en plåt frallor
städat, typ hela huset
tvättat, typ fem maskiner
kvällsmat
skjutsat till scouterna
hjälpt J baka sockerkaka till föräldramötet
färgat håret på M (rosa igen)
hämtat från scouterna
Pussat och borstat tänder
Landat framför tv:n med House
En ledig dag alltså:p

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: