torsdag 6 september 2007

6:e september

I dag kom jag runt i Artikrantam!!!
När vi var på lägret kännde jag att jag fick en hel massa tips och ideer som jag inte riktigt vågade mig på eftersom kroppen var lite trött och stel och träningsvärk. Sen i morse gjorde jag det:D
Typ ett år eller så har jag hållit på och slitit med den här. Naturligtvis finns det mycket kvar, men jag tog mig runt och ett stort steg är taget!
Sen är det så typiskt mig att inte vilja göra saker på lektion utan jag tar med det hem och liksom kollar in det ifred...
I kväll ska jag till Lotus och ha lektion. Låter det lite rörigt?
Alltså, på Måndagar och Onsdagar är jag elev och på Torsdagar är jag fröken, mer konstigt än så är det inte...
Den här terminen har jag en grupp nybörjare och en grupp fortsättare. Det känns kul och ganska lagom mycket. I dag är ju första gången så då brukar man inte hinna med så mycket. Det är mycket frågor och mycket praktiskt och alla brukar vara lite nervösa, även fröken.
Sent ikväll kommer L hem från Tjeckien, det ska bli kul. Vi har ju inte träffats sen jag åkte till Talludden typ.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: