fredag 7 september 2007

7:e september

Allt gick bra igår och när jag väl var där känndes det inte ett dugg nervöst. Nybörjarna verkade jätte seriösa och det kommer nog att bli en fin grupp. Av fortsättarna känner jag flera sen tidigare och några har gått hos mig förut. Det är också kul. Temat för den här terminen ska vara flöde och andning, jag ska försöka lära fortsättarna planetchanten och lite kul asanas. De kan ju serien nu...
Jag och L hade en ledig förmiddag , med barnen i skolan. Skönt att få lite egen tid när vi inte setts på så länge. Eftersom vi var uppe sent i går var båda rätt trötta i dag, så vi tog det lugnt. Läste och myste. Jag har inte tränat som vanligt, bara gjort Artikrantam, typ hela dagen. Yogamattan har legat på köksgolvet och sen när jag gått förbi har jag gjort den, igen, och igen. Det är så kul:D.


Andra bloggar om:

Inga kommentarer: