måndag 3 september 2007

3:e september

I morse kunde jag sova ända till klockan 06.00. Jag visste ju att jag skulle ha lektion på kvällen så jag behövde inte hinna träna före jobbet, lite lyx. Första dagen på jobbet var helt ok. Åkte direkt till Lotus. Vi fick välja vilken sekvens vi skulle jobba med den här terminen,det blev chaya yoddha Sancalanam (moving,alltså)
Jag gillar ju den serien och det känns bra för mig att sträcka ut kroppen ordentligt. Som vanligt ändras ju serierna lite grann och den nya varianten som vi lärde oss på lägret fanns med även här i moving.
Svettigt och varmt var det med 16 personer i lilla Lotus salen. Som Bikramyoga...
När jag kom ut hade D skickat ett sms, hans tåg var försenat så jag var tvungen att hämta honom. Vi var hemma typ 19.30. Tur att det fanns soppa kvar från igår.
Äta och sova. En lång och innehållsrik dag.

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: