söndag 23 september 2007

23:e september

Hemma anser alla att jag har rätt sopiga datakunskaper och det är alltid jag som ber om hjälp...
när jag är på jobbet ber alla mig om hjälp!
L brukar säga att man inte kan göra så mycket fel utan att det är bara att prova sig fram, datorn varken exploderar eller tömms på innehåll.
På mitt arbete har jag lyckats med att designa om vårt word program så att det ser väldigt annorlunda ut mot tidigare, och här om dagen lyckades jag med ännu en fin bravad: en kolega gick förbi när jag hade datorn på och sa: oj vad fin bakgrund du har på ditt skrivbord.
-tycker du, sa jag, det är bara att göra så här...
På något underligtvis, efter att jag visat hur man gör, har ALLA på min arbetsplats stora gula solrosor som skrivbordsunderlägg!
Som tur är är det bara ett fåtal som har en aning om vem som är den skyldige...
I morse åkte jag till stan för att dansa cirkeldans. Abwon tema. Knytkalaslunch. Åkte sen direkt till jobbet. Slutar 21.30.

Inga kommentarer: